Gratis Verzending /Korting tot 50%

FAQ: Vragen & Antwoorden

Moet ik een accout aanmaken om te bestellen?

Nee, kan je ook bestelling plaatsen als een klant. Maar staan er sommigen voordelen als je velcadeau account heeft: Snel betaalproces Bekijk bestelstatus en bestelhistorie eenvoudig Ontvang bewerkingen over onze nieuwe releases en promoties

Wat te doen als ik mijn wachtwoord vergeet?

Klik op de aanmeldingspagina op "Wachtwoord vergeten?" En u wordt doorgestuurd naar een pagina waar u een nieuw wachtwoord kunt maken.

Wat gebeurt er als ik het verkeerde e-mailadres heb ingevoerd?

Neem contact met ons op zodat we uw e-mailadres kunnen wijzigen. We kunnen uw e-mailadres, naam en adres wijzigen, maar kunnen we uw bestelling niet wijzigen.

Welke betalingsmethoden wordt geaccepteerd?

We accepteren alle gangbare creditcards (VISA, Mastercard, AMEX) en PayPal-betalingen.

Hoe veilig is mijn online bestelling?

Wanneer u online winkelt met uw creditcard, wordt al uw informatie ingevoerd op een beveiligde SSL-website. Uw informatie is dan SSL-gecodeerd en wordt rechtstreeks naar het netwerk van onze creditcardmaatschappij verzonden, waar uw kaart en transactie zijn geautoriseerd en goedgekeurd. Uw creditcardgegevens worden niet opgeslagen op onze servers.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Wij behouden ons het recht voor om op elk moment na ontvangst van de bestelling, de bestelling of een deel daarvan naar eigen goeddunken te accepteren of te weigeren, zelfs nadat de klant een orderbevestiging heeft ontvangen of nadat de creditcard is geautoriseerd. Als de creditcard al is geautoriseerd voor aankoop en de bestelling is geannuleerd, wordt een tegoed toegekend aan de oorspronkelijke betaalmethode.

>> Houd er rekening mee dat bestellingen die al zijn ingepakt of verzonden, niet kunnen worden geannuleerd.

Kan ik mijn afleveradres wijzigen na bestelling?

Houd er rekening mee dat uw afleveradres niet kan worden gewijzigd nadat uw bestelling al is verwerkt of verzonden. Werk uw verzendadres bij op uw thuisadres in plaats van op uw bedrijfsadres, want weten we niet hoe lang de douane van de bestemming het pakket in de wacht zal zetten.

Wanneer komt mijn bestelling aan?

De levertijd is gebaseerd op de verzendoptie die u hebt gekozen. Zodra de bestelling is verzonden, zullen wij uw trackinginformatie de volgende dag via e-mail verzenden, omdat de trackinginformatie gewoonlijk 72 uur na verzending van de bestelling beschikbaar is. Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen door de douane in uw land.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

We sturen uw trackinginformatie per e-mail zodra uw bestelling is verzonden. Meestal ontvangt u het trackingnummer één dag nadat we uw bestelling hebben verzonden. U kunt uw bestelling hier volgen.

Wat moet ik doen als ik artikel in mijn bestelling heb gemist?

Als er iets ontbreekt, neem dan onmiddellijk contact met ons op.